czwartek, 1 sierpnia 2024

Podsumowanie lipca

 

~Witajcie kochani!

Zapraszam na czytelnicze podsumowanie lipca ♥







Stephenie Meyer "Księżyc w nowiu" 
(480 stron)


Moja ocena: 5/10





Aneta Swoboda "Stypendium pentagramu"
(560 stron)


Moja ocena: 3/10





Micalea Smeltzer "Odrodzenie dzikich kwiatów"
(366 stron)


Moja ocena: 6/10






Agatha Christie "Hotel Bertram"
(256 stron)



Moja ocena: 6/10






Stephenie Meyer "Zaćmienie"
(556 stron)



Moja ocena: 7/10






Hania Czaban "Mchy i paprocie będą naszym grobem"
(272 strony)



Moja ocena: 10/10






Alexandra Bracken "Mroczne dziedzictwo"
(528 stron)



Moja ocena: 8/10







Whitney G. "Rzuć go dla mnie"
(408 stron)



Moja ocena: 6/10






B.A. Feder "Zniszcz mnie jeszcze raz"
(480 stron)



Moja ocena: 5/10







Donna Marchetti "Hate mail"
(415 stron)



Moja ocena: 8/10






Rachel Gillig "Okno skąpane w mroku"
(441 strony)



Moja ocena: 8/10











Ilość przeczytanych książek: 11

Ilość przeczytanych stron: 4 762, co daje 154 strony dziennie.






A ile książek Wy przeczytaliście w lipcu? Która z nich spodobała się Wam najbardziej? ♥








Girl from Stars





















1 komentarz:

  1. Mam słabość do "Sagi Zmierzch" i te nowe wydania bardzo mnie kuszą. Jednak mam je już w starych okładkach, a że nie mam już zbyt wiele miejsca na nowe książki to niestety muszę sobie odpuścić zakup tych cudownych wydań.

    Poza tym z książek, o których wspomniałaś mam na półce "Okno skąpane w mroku" i mam nadzieję, że w końcu znajdę czas dla tej książki.

    OdpowiedzUsuń