czwartek, 31 sierpnia 2017

Podsumowanie sierpnia



~Witajcie kochani!

Koniec wakacji zbliża się nieubłagalnie ... Przed nami ostatni weekend, po którym trzeba będzie wziąć się do pracy ... (Albo przynajmniej udawać :D )
Jako iż dzisiaj ostatni dzień sierpnia, zapraszam na małe podsumowanie :)










Autor: Julie Israel
Tytuł: "Indeks szczęścia Juniper Lemon"
Ilość stron: 375
Wydawnictwo: IUVI
Data premiery: 5 lipca 2017

Moja ocena: 8/10










Autor: Layla Wheldon
Tytuł: "Dance. Sing. Love. Miłosny układ"
Ilość stron: 528
Wydawnictwo: Editiored
Data premiery: 17 sierpnia 2017

Moja ocena: 5/10








Autor: Meredith Walters
Tytuł: "Twoim śladem"
Ilość stron: 480
Wydawnictwo: YA!
Data premiery: 6 lipca 2016

Moja ocena: 8/10










Autor: Louise Jensen
Tytuł: "Prezent"
Ilość stron: 400
Wtdawnictwo: Burda Książki
Data premiery: 17 sierpnia 2017

Moja ocena: 9/10











Autor: Nicola Yoon
Tytuł: "Ponad wszystko"
Ilość stron: 328
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Data premiery: 31 maja 2017

Moja ocena: 8/10








Autor: Audrey Carlan
Tytuł: "Dziewczyna na miesiąc. Lipiec. Sierpień. Wrzesień"
Ilość stron: 432
Wydawnictwo: Edipresse
Data premiery: 5 lipca 2017

Moja ocena: 7/10




Ilość przeczytanych książek: 6

Ilość przeczytanych stron: 2543 stron, co daje 82 strony dziennie.










Hit miesiąca:



Świetny thriller :D
Jeszcze lepszy od debiutanckiej "Siostry" :)




Kit miesiąca:


Wszyscy wychwalali pod niebiosy, a tu takie rozczarowanie.
Nie wiem, w czym tkwi fenomen tej książki i dlaczego akurat ją postanowiono przenieść z Wattpada na papier ...
Oto myśl przewodnia na dzisiejszy wieczór XD





Na blogu pojawiło się też kilka postów okołoksiążkowych:


#Sierpień - zapowiedzi wydawnicze ----------> KILK!

TOP 5: Najlepsze książki I półrocza 2017 ------> KLIK!

TOP 5: Najgorsze książki I półrocza 2017------> KILK!

#Sierpień - Listen & Read - Chill out ------> KILK!

#Drugie urodziny bloga + WYNIKI KONKURSÓW -----> KILK!

Movies vs Books - Ponad wszystko -----------> KLIK!

#Lipiec - stosik książkowy ---------------> KLIK!





Jak widać, sierpień bazował głównie na postach okołoksiążkowych. Niestety odbiło się to na recenzjach. Cóż jednak poradzić, gdy ma się jakąś totalną blokadę na książki, a czytanie ich nie sprawia Ci przyjemności? :/
Na szczęście ten trudny okres już za mną, a więc mam nadzieję, że we wrześniu będzie lepiej :D





Sierpień praktycznie już za nami, a więc czas podsumować Wakacyjny TBR :)

Wygląda on następująco:




No cóż ... XD

Nie ukrywam, że miałam nadzieję, iż zrealizuję chociaż połowę z tej listy XD
Nie mniej jednak przy tworzeniu tej listy, nie wzięłam pod uwagę tego, że wydawnictwa zasypią mnie masą cudownych nowości, które również będę chciała przeczytać :D
Ciężki żywot książkoholika XD




I tak oto przedstawia się mój czytelniczy sierpień :D
Wynik średnio zadowalający, nie mniej jednak zawsze mogło być gorzej :D


A co Wam udało się przeczytać w tym miesiącu?
Co w szczególności polecacie/ odradzacie? :)




Girl from Stars




8 komentarzy:

  1. Czytałam "Indeks szczęścia", który bardzo mi się podobał :)

    Pozdrawiam!
    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Ponad wszystko" i muszę przyznać, że bardzo mi się ta książka podobała.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Siostra" bardzo mi się podobała i ciężko pogodził mi się z faktem, że "Prezent" jeszcze do niej nie dołączył :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje wyników! :D Czytałam "Indeks szczęścia Juniper Lemon", mnie ta książka naprawdę pozytywnie zaskoczyła :D "Ponad wszystko" jest miłą lekturą, ale dla mnie nie jest to jakaś idealna, przecudowna powieść :)"Lato Eden" widzę w Twoim Wakacyjnym TBR, mi książka się podobała, ale słyszałam o niej rożne opinie, a "Nerve" bardzo szybko mi się czytało, chociaż ma kilka minusów jak irytująca bohaterka :D Pozdrawiam cieplutko, powodzenia we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też przeczytałam w tym miesiącu "Twoim śladem" i jestem zachwycona <3
    Gratuluję wyników! I pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chcę przeczytać "Prezent", ta książka podoba się niemal każdemu, kto po nią sięgnie! :)
    Gratuluję wysokiego wyniku!
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam na mój książkowy kanał na YouTube

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaintrygowałaś mnie tym thrillerem autorstwa Jensen. Na pewno się za nim rozejrzę. A do "Dance sing love" w ogóle mnie nie ciągnie. Już sam opis mnie zniechęca. Z tego co widzę, nic nie stracę, jak nie przeczytam.
    Szkoda, że nie udało Ci się przeczytać "Dworu cierni i róż", ale może kiedyś się uda, bo naprawdę warto :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń