czwartek, 31 maja 2018

Podsumowanie maja


~Witajcie kochani!

Korzystając z wolnego dnia, przygotowałam dla Was czytelnicze podsumowanie maja :)
Miesiąc ten był okresem przepełnionym stresem, spowodowanym egzaminami maturalnymi. W końcu jednak gdy ostatni egzamin miałam za sobą, mogłam w końcu bez przeszkód i zahamowań czytać :D
Co ciekawego udało mi się przeczytać w maju? Sprawdźcie sami!
Zapraszam!










Autor: Lucy Vine
Tytuł: "Hot mess"
Ilość stron: 312
Wydawnictwo: Burda Książki
Data premiery: 9 maja 2018


Moja ocena: 8/10







Autor: Colleen Hoover
Tytuł: "Confess"
Ilość stron: 300
Wydawnictwo: Otwarte
Data premiery: 10 maja 2017

Moja ocena: 7/10










Autor: Małgorzata Rogala
Tytuł: "Kopia doskonała"
Ilość stron: 351
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data premiery: 23 maja 2018

Moja ocena: 7/10








Autor: L. A. Casey
Tytuł: "Kane"
Cykl: "Bracia Slater"
Ilość stron: 502
Wydawnictwo: Kobiece
Data premiery: 20 kwietnia 2018

Moja ocena: 8/10









Autor: L. A. Casey
Tytuł: "Aideen"
Cykl: "Bracia Slater"
Ilość stron: 174
Wydawnictwo: Kobiece
Data premiery: 13 kwietnia 2018

Moja ocena: 7/10








Autor: Michelle Madow
Tytuł: "Proroctwo cieni"
Cykl: "Elementals"
Ilość stron: 287
Wydawnictwo: Kobiece
Data premiery: 24 maja 2018

Moja ocena: 8/10








Autor: Elżbieta Rodzeń
Tytuł: "Przyciąganie"
Ilość stron: 454
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Data premiery: 16 kwietnia 2018


Moja ocena: 7/10










Autor: B. N. Toler
Tytuł: "Tam dokąd zmierzamy"
Ilość stron: 332
Wydawnictwo: NieZwykłe
Data premiery: 9 maja 2018


Moja ocena: 8/10










Autor: Kristen Ciccarelli
Tytuł: "Ostatni namsara"
Ilość stron: 411
Wydawnictwo: IUVI
Data premiery: 9 maja 2018


Moja ocena: 8/10







Autor: Colleen Hoover
Tytuł: "This girl"
Cykl: "Slammed"
Ilość stron: 342
Wydawnictwo: YA!
Data premiery: 14 lutego 2018


Moja ocena: 6/10










Ilość przeczytanych książek: 10

Ilość przeczytanych stron: 3465, co daje 112 strony dziennie.






Największym zainteresowaniem cieszyły się posty:







Hit miesiąca:



Maj był obfity w dobre pozycje, dlatego też ciężko było mi wybrac tylko jedną książkę, którą mogłabym okrzyknąć "Hitem miesiąca".
Każda z powyższych jest warta uwagi :)





Kit miesiąca:





"Odgrzewany kotlet" o którym nagadałam się wczoraj :D
Kto jeszcze nie widział, odsyłam do recenzji :)







Oprócz recenzji, na blogu pojawiło sie również kilka postów okołoksiążkowych:


Podsumowanie kwietnia ------------> KLIK!

#Maj - zapowiedzi wydawnicze ---------------------> KLIK!

Luty & Marzec & Kwiecień - stosik książkowy ------------------> KLIK!

#Gadolenie: "13 Reasons Why" sezon 1&2 - serial z przekazem czy przerysowana historyjka? ----> KLIK!







I tak oto przedstawia się czytelniczy maj :)
Udało mi się przeczytać wszystkie pozycje jakie miałam w planach, nadrobiłam nieco zaległości i dodatkowo ruszyłam z nową serią na blogu - #Gadolenie :D
Poza tym, udało mi się nawiązać współpracę z Wydawnictwem Czwarta Strona, z czego się ogromnie cieszę :D


A co Wam ciekawego udało się przeczytać w maju? :)
Co polecacie, a co niekoniecznie?







Girl from Stars



6 komentarzy:

  1. U mnie z czytaniem jest jakaś porażka, za to oglądam sporo seriali. A teoretycznie bardziej powinnam czytać, bo te książki się same nie zrecenzują.

    Pozdrawiam cieplutko,
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie najlepszą książką maja była "Był sobie szczeniak Ellie" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku!
    Z tych książek planuję przeczytać "Confess" oraz "Ostatni Namsara"
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję świetnego wyniku :) Mnie udało się przeczytać 7 książek i w sumie to jestem zadowolona. Też czytałam w maju "Confess" i "Tam, dokąd zmierzamy" i obie te pozycje bardzo mi się podobały, jednak to ta druga była dla mnie hitem i najlepszą książką miesiąca :)
    Udanego i zaczytanego czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mistrzyni! Jak Ty to robisz, że nawet podczas matur, miałaś czas na czytanie? :) Mnie pochłaniają codzienne obowiązki i plany, tak że ciężko mi sięgnąć czasem po książkę, a czytać uwielbiam! Muszę koniecznie wziąć z Ciebie przykład. Wyżej wymienione książki mam na liście od przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! U mnie tyle samo. Z wymienionych przez Ciebie książek czytałam tylko te Hoover, ale w planie mam "Tam, dokąd zmierzamy". Coraz więcej osób ją chwali, więc jestem jej szalenie ciekawa.
    Gratuluję współpracy i powodzenia w czerwcu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń